26.04.24 | Plný úvazek | Praha | Základní škola Praha 5 - Řeporyje | 17 000 Kč - 25 000 Kč / Měsíc Práce školního psychologa zahrnuje spolupráci s kolegy/kolegyněmi ze školního poradenského pracoviště (speciální pedagog, preventista, výchovní poradci), poskytuje konzultační, poradenské a intervenční služby jednotlivcům i školním kolektivům, poskytuje metodickou pomoc třídním učitelům. Požadujeme
Sledujte později22.04.24 | Zkrácený úvazek | Hodonín (Pardubický kraj), Hod | Základní škola M. Kudeříkové Strážnice, Příční , příspěvková organizacePodmínkou přijetí na tuto pozici je splnění kvalifikačních předpokladů podle zákona č.563/2004 Sb. Standardní činnosti speciálního pedagoga jsou uvedeny v příloze č. 3 vyhlášky č. 72/2005 Sb. Zájemci o volné místo podají žádost se stručným životopisem na e-mail podatelna@
Sledujte později22.04.24 | Plný úvazek | Olomouc | Waldorfská základní škola a mateřská škola Olomouc s.r.o.O nás Hledáme kvalifikovaného jedince na pozici Vedoucího školního poradenského pracoviště, který bude zodpovědný za poskytování speciální pedagogické a výchovné podpory v naší škole. Tato role vyžaduje kompetentního profesionála s odborným vzděláním v oblasti speciální pedagogiky a zároveň
Sledujte pozdějiNenechte si ujít práci!
Získejte denně nové příspěvky e-mailem na Speciální Pedagog v Česko.
22.04.24 | Plný úvazek | Česká Lípa | Výchovný ústav, Dětský domov se školou, Středisko výchovné péče, Základní škola, Střední škola a školní jídelna, Děčín XXXII, Vítězství 70Požadované vzdělání ÚSO s maturitou, kurz speciální pedagogiky Další požadavky výpis z rejstříku trestů (uchazeč hradí 100,- Kč), psychologický posudek od akreditovaného psychologa (uchazeč hradí 2500,- Kč), zdravotní způsobilost Platové podmínky dle NV - 9. platová třída, stupeň dle dosažené
Sledujte později22.04.24 | Plný úvazek | Plzeň | ZAKLADNÍ ŠKOLA MARTINA LUTHERA, s.r.o.Je nutná a žádoucí. Kvalifikace učitele na první stupeň vzdělávání je nutná. Kvalifikace v oboru speciální pedagogika, psycholog, výchovný poradce výhodou. Znalosti a využívání moderních IT, především pak práce v prostředí iOS a využívání aplikací Apple ve výuce, jsou více než žádoucí
Sledujte později